Flaming na paznokciach, czyli ostatnie wakacyjne zdobienie.

Cześć.

Dzisiaj pokażę wam jak zrobić na paznokciu łatwego w wykonaniu flaminga.
Wakacje się już skończyły ale nie znaczy to, że lato nie może być ciągle obecne na naszych dłoniach ! :)






Lakiery z jakich będę korzystać to :

  • Semilac Hardi White
  • Semilac Crazy Flamingo 166
  • Żel Semilac Black Diamond 
  • Semilac Banana 023 
  • NeoNail Fresh Nectarine
  • NeoNail Baby Baby
  • NeoNail Pink Grapefruit 
Oraz najbardziej cienki pędzelek jaki posiadacie !






1. Pierwsze co musimy zrobić to pomalować paznokieć na biało a następnie utworzyć kształt flaminga. Użyłam do tego koloru 166 Crazy Flamingo. 




2.  Następnie musimy domalować naszemu ptaszkowi dziób, który namalowałam kolorem Pink Grapefruit.








3. Kolejnym punktem jest obrysowanie flaminga oraz wypełnienie końcówki dzioba. Wszystko robię żelem Semilac. Namalowałam mu również nos, który wygląda jak zwykły przecinek. Lewą stronę dzioba pocieniowałam, wklepując (NIE ROZCIERAJĄC!) kolor Fresh Nectarine. Głowę flaminga również cieniowałam tak samow - wklepywałam przy krawędziach kolor Baby Baby zmieszanym z Hardi White.





4. Nasze zdobienie, co raz bardziej przypomina flaminga. :) Teraz wystarczy tylko domalować mu oko, a w obszar pod okiem wklepać małą ilość koloru 023 Banana.







5. Na oku robię białą kropkę. Utwardzam a na niej maluje jeszcze mniejszą czarną kropeczkę. Całość pokrywam Topem No Wipe.






Flaming jest gotowy!










Dajcie znać czy podoba wam się zdobienie czy zmieniłybyście coś w nim :)

Miłego Dnia! :)









Komentarze

Prześlij komentarz