Marble Nails, czyli marmurek na paznokciu z wykorzystaniem Sharm Effect. :)

Cześć.

 To mój pierwszy wpis na blogu, w którym pokaże wam jak wykonać piękną jesienną stylizację na waszych paznokciach. Wykorzystałam w niej kolory od Neo Nail oraz nową kolekcję Aquarelle :)





Jeżeli jesteście ciekawe jak ją wykonać, to zapraszam do lektury :)


1. Na paznokieć środkowy oraz mały zaaplikowałam trzy warstwy pięknego lakieru PINK GRAPEFRUIT ( jest on mało kryjący )  , natomiast na paznokieć wskazujący oraz kciuk nałożyłam dwie warstwy lakieru MULLED WINE. Wszystko pokryłam Topem No Wipe od Semilac.



                                          



2.Na paznokciu serdecznych wykorzystałam zdobienie w stylu Marble Nails. Jestem pewna, że każda z was da rade je zrobić. 



                                              

  •  Pierwszym punktem jest pomalowanie paznokcia Bazą, a następnie białym kolorem (W moim przypadku jest to HARDI WHITE).


                                                  


  •     Następnie nakładamy Bazę Aquarelle od Neo Nail i bardzo ważne jest to, aby jej nie utwardzać ! Do wyboru mamy bazę przeźroczystą oraz biała, ja wybrałam tą pierwszą.

                                                 


  • Kolejnym krokiem jest to aby "rysować" na paznokciu cienkie linie, cienkim pędzelkiem zanurzonym w kolorze BLACK z kolekcji Aquarelle oraz delikatnie je rozcierać. Nie zajmie wam to dużo czasu, ponieważ lakier praktycznie sam rozpłynie się w bazie pozostawiając ładne smugi imitujące marmur. :)




  •  Na sam koniec paznokieć utwardzamy oraz wykańczamy go Topem No Wipe albo innym waszym ulubionym produktem .                                             


                                                 

           Jest to bardzo szybkie i proste zdobienie, które w połączeniu z odpowiednimi kolorami będzie cieszyło oko przed kilka tygodni. 













Napiszcie w komentarzu czy podoba wam się efekt i czy chcecie więcej jesienno-zimowych zdobień :)  

Miłego dnia wam życzę ! 


     

Komentarze